O GYS

Goly Yacht Service to specjalistyczny serwis techniczny, świadczący usługi w szeroko pojętej branży jachtowej.

Cel GYS:
„Dostarczać najwyższej jakości usługi, skrojone do potrzeb klienta”.
To oznacza indywidualne podejście i dostosowane do potrzeb i sytuacji rozwiązania, bardzo często nietypowe i wymagające specjalistycznej wiedzy z wielu dziedzin.

 

Zakres usług GYS:
„Wszystkie”.
Nie, nie pomyliłeś się. Wszystkie.
Jesteśmy specjalistami w wielu dziedzinach, a dzięki kontaktom z najlepszymi firmami w branży jesteśmy w stanie zaoferować każdy rodzaj usługi.

Filozofia pracy:
„Wymyśl, zaplanuj, wykonaj”.
Nigdy nie odwrotnie. Jeśli stosujemy standardowe rozwiązania, to zwykle udaje przeprowadzić prace bardzo szybko. Jeśli są to rozwiązania nietypowe – jest to proces długotrwały. Wymagający po wymyśleniu i zaplanowani wielu testów, przed zakończeniem. Wiemy, po jakich wodach pływają jachty przez nas przygotowywane i zanim zdecydujemy się wypuścić kogoś w rejs dookoła świata – musimy być pewni, że nasz „patent” na pewno wytrzyma każde warunki.

Zasady:
„Z zasady, mamy zasady”.
Wyznajemy w GYS kilka zasad, którymi kierujemy się w obcowaniu z ludźmi. Jeśli znajdziesz w nich podobną do Twojej, Drogi Kliencie filozofię, nasza współpraca będzie przebiegać gładko, a Ty będziesz zadowolony.
– Satysfakcja klienta gwarantowana, albo zwrot pieniędzy. Zrobimy wszystko co możliwe, by praca była wykonana terminowo i właściwie, a jeśli tak się nie stanie, nie domagamy się zapłaty. Nie odpowiadamy jednak za błędy firm trzecich nie związanych z GYS, zorganizowanych przez klienta. Nie współpracujemy NIGDY z firmami z listy ”Nie współpracujemy”
– Win-win. Obydwie strony zyskują. Czyli, możliwe są np. zniżki, ale nie domagaj się 30% off, przy pierwszym realizowanym zadaniu, bo musisz mieć zrobione, a akurat nie masz pieniędzy…
– Właściwe narzędzie do właściwej roboty.
Co oznacza, że pracujemy na sprawdzonych, oryginalnych, wysokiej jakości materiałach i częściach zamiennych (często drogich – bo jakość kosztuje…).
– Nie zgadzamy się NIGDY na alternatywne rozwiązania proponowane przez klienta, o których wiemy, że nie będą działać a wręcz mogą uszkodzić lub zniszczyć sprzęt lub stanowić zagrożenie dla życia i zdrowia.
Nie, nie zakładamy w miejsce o-ringów ciśnieniowych/olejoodpornych uszczelek z Gardeny, nie laminujemy epoxydu w zimie i nie malujemy dna antyfoulingiem znalezionym przez klienta 10 lat temu w piwnicy. Takich rzeczy nie robimy.

– Cwaniakom – stanowcze nie.
Jesteśmy obsesyjnie wręcz uczciwi. Nie tolerujemy cwaniactwa, oszustwa, niskiej kultury osobistej i wywyższania się.
Bardzo ważne są dla nas terminowość zapłaty za usługę oraz zapłata kwoty, na którą wcześniej się umówiliśmy.
Przyjmujemy słowa takimi jakie są i wierzymy klientowi nie oceniając jego wiarygodności.
Jeśli jednak, zauważamy że klient chce nas oszukać, może być pewny, że nawet jeśli mu się to uda, to zrobi to pierwszy i ostatni raz. Mamy szerokie kontakty w branży (która jest jednak dość hermetyczna), co oznacza, że żadna ze współpracujących z GYS firm, nigdy nie wykona dla niego żadnej usługi i nic mu nie sprzeda. To mały światek.
Tak więc jeśli jesteś cwaniakiem – nawet nie próbuj. Nie opłaca się.
Gwarantujemy wysoką jakość naszych usług, opartą na wieloletnim doświadczeniu założyciela GYS oraz umiejętnościach wyszkolonych przez niego pracowników.

Zapraszamy do współpracy i dziękujemy za poświęcony czas.

Z żeglarskim pozdrowieniem.

Marek ‘Goły’ Gałkiewicz